creative campaign
opel: unlock your potential

Unlock your potential

client: opel motorsports
directør: nandisa ludidi
dop: daneel goedhart
edit: nandisa ludidi & daneel goedhart

Concept

Opel voert samen met Rallyrijder Timo van der Marel de campagne “Unlock Your Potential.” Een campagne waarbij Timo en Opel mensen uitdagen het beste uit zichzelf te halen, en te streven naar maximaal potentieel. Om te kunnen winnen hoef je niet overal de beste in te zijn. Het gaat omlef, doorzettingsvermogen en daadkracht. De kernpunten van “Unlock Your Potential.”

In een serie van vijf afleveringen daagt Timo vijf influencers uit om te streven naar maximaal potentieel. In de afleveringen zullen de influencers zullen 3 maal een parcours met hindernissen afleggen. De eerste ronde individueel, zonder training. De tweede ronde met begeleiding van Timo en de laatste ronde individueel, maar met de tips en tricks van Timo in hun achter-
hoofd. Om het thema “ Unlock Your Potential” zo goed mogelijk over te brengen op de kijker, hebben we een concept bedacht dat aansluit op de doelgroep. De vijf afleveringen worden via verschillende kanalen gepubliceerd. We maken daarom twee verschillende formats: Het eerste format is bestemd voor kanalen zoals facebook, youtube en de instagram feed. het tweede format (bestaande uit een serie van vijf instagram stories) is bestemd voor de instagram stories.

Bitnami