creative cøncepts
m line

don’t underestimate sleep

client: m line
strategie & concept: patrick ter haar & chrissy van der put
producer: brent stevens
directør: joost beitler
dop: stef kwinten
edit: joost beitler

concept

Slapen is belangrijk, héél belangrijk. Misschien nog wel belangrijker
dan eten en bewegen. Daarom leggen we in dit concept de focus op
het feit dat slapen thuis hoort in het rijtje van gezond eten en
bewegen. Dat een dagelijkse goede nachtrust er voor zorgt, dat jij je
doelen kunt bereiken.

We zien Kjeld, dag in dag uit, aan de slag met zijn dagelijkse
bezigheden. Hij slaapt, eet een maaltijd en traint vol overgave op de
schaatsbaan of in de gym. Maar hoe vaker hij het eten, bewegen en
slapen herhaalt, hoe meer vooruitgang we zien. Door het
herhaaldelijk goed eten, bewegen en slapen, krijgt Kjeld kracht.

De opbouw van reclame begint met het schetsen van zijn ritme:
slapen, eten, trainen. Vervolgens zien we hoe het onderdeel is van
zijn routine om te presteren: we zien hem in snelle shots slapen, in
telkens een veranderende setting, om de nadruk te leggen op de
herhaling. Vervolgens is dit ook te zien bij het eten: verschillende
settings volgen elkaar snel op, idem dito bij de training. Op die
manier leggen we de nadruk op herhaling en routine en hoe slapen
daar een essentieel onderdeel van is.

Bitnami